• 96.08Консультація ендокринолога700 грн

Цукровий діабет не можна пускати на самоплив. Хвороба вимагає медичної допомоги, націленої на контроль глюкози, забезпечення гормонального балансу і попередження ускладнень. Тому якщо є підозри на це захворювання або вже поставлений діагноз, негайно звертайтеся в нашу клініку "Доктор Спін" в Києві. Досвідчені ендокринологи проведуть необхідні діагностичні тести і підберуть оптимальне лікування з урахуванням типу хвороби і всіх наявних у вас індивідуальних особливостей.

Види і причини цукрового діабету

Виділяють 2 основних типи хвороби, що вимагають різних підходів до лікування:

• інсулінозалежний або цукровий діабет 1 типу. У цьому випадку, як правило, є абсолютна довічна інсулінова недостатність, а пацієнту потрібні ін'єкції інсуліну. На перший тип припадає 10-15% всіх випадків захворювання;
  • інсулінонезалежний, діабет 2 типу. Це прогресуюча хвороба, що характеризується інсулінорезистентністю, тобто зниженням чутливості тканин організму до інсуліну, що виробляється підшлунковою залізної. Для лікування потрібно знизити масу тіла і дотримуватися дієти, яка приводить в норму цукор в крові. Зустрічається набагато частіше, зазвичай у людей після 40 років, що мають надмірну вагу.

Ще виділяють й інші типи хвороби, в тому числі специфічні, обумовлені іншими факторами, а також гестаційний тип захворювання, що виявляється в ході вагітності (зазвичай на другому або третьому триместрі).

Цукровий діабет часто обумовлений генетичними причинами. Але спровокувати його можуть різні фактори, в тому числі:

• вікові зміни;
  • недостатня рухова активність;
  • неправильне харчування;
  • зайва вага;
  • тривалий прийом медикаментів;
  • часті стресові ситуації.

Цукровий діабет другого типу може бути обумовлений і іншими причинами:

• патологіями підшлункової залози;
  • гормональними збоями;
  • нестачею харчування;
  • змінами інсулінових рецепторів і т.д.

Наші пацієнти довіряють нам

• Ірина
    Ренчковская Наталія Василівна
  • Наталія
    Ренчковская Наталія Василівна
  • 18.02.2022

Велика подяка Наталії Василівні за чуйність, професіоналізм та підтримку в лікуванні мами. Мамі 91 рік, захворіла на ковід під Новий рік. Дякувати Богу, потрапили до рук Наталії Василівни. Обстежила, нічого зайвого не призначала, постійно була на звязку. Дякую за Вашу роботу і турботу!!!

• 25.02.2021

Дуже задоволена рівнем обслуговування та результатом. Користувалась послугами визначення діагнозу, МРТ, УЗД, лікування в стаціонарі та послуги масажу. Дуже приємно, що на усіх етапах персонал та лікарі були максимально уважні. Дуже комофртна клініка та стаціонар. Зручно, що знаходяться поруч одне від одного. Ціни адекватні, можна зробити тест на Covid-19. Лікар та завідувач стаціонаром Андрій Сергійович лікар з великим досвідом, що підтверджується результатом лікування. Фізіотерапевт Дмитро Сергійович, можна сказати фанат своєї справи. Ендокринолог Ренчковська Наталія Василівна підтримує звязок навіть після призначеного курсу лікування по месенджеру, цікавиться самопочуттям, що дуже приємно. Готова з радістю радити цю клініку. Бажаю процвітання та вдячних клієнтів. Так тримати!!!