У нашій клініці "Доктор Спін" в Києві рефлексотерапія застосовується в рамках комплексної терапії, дозволяючи підвищити ефективність методів офіційної доказової медицини. Більше подробиць ви можете дізнатися в телефонному режимі або на прийомі у наших лікарів, а записатися до них можна онлайн.

Як працює голковколювання?

Суть рефлексотерапії полягає в стимуляції окремих ділянок шкіри людини за допомогою спеціальних голок. За рахунок цієї подразнюючої дії наш організм "дає" рефлекторну відповідь, а саме:

• покращує локальний кровообіг, що позитивно впливає на циркуляцію крові в цілому;
  • створює м'язове розслаблення, в тому числі при наявності спазму;
  • знижує біль та інші негативні симптоми тих чи інших захворювань.

Результатом голковколювання стає покращення живлення клітин і тканин нашого тіла. Якщо паралельно проводиться медикаментозне лікування, то таким чином можна домогтися посилення його результативності: швидкості і ефекту від препаратів.

У нас в клініці голкорефлексотерапія проводиться виключно одноразовими стерильними голками. А ті ділянки шкіри пацієнта, які обробляються, дезінфікуються як перед, так і після процедури, що виключає ризики потрапляння інфекції через шкірний покрив.

Показання для рефлексотерапії

Голковколювання може використовуватися при наявності таких скарг у пацієнтів, як:

• головний біль;
  • оніміння обличчя, кінцівок, пальців;
  • хворобливість в різних ділянках тіла, включаючи спину, руки, плечі, шию;
  • відчуття слабкості в руках, аж до неможливості утримувати досить легкі предмети;
  • прискорений пульс;
  • задишка;
  • судоми ніг і рук;
  • посмикування мімічних м'язів (так званий гіперкінез);
  • біль в області грудей.

Найчастіше цю техніку використовують в якості додаткового методу впливу при різних неврологічних захворюваннях. Вона дозволяє поліпшити кровообіг і зняти хворобливу симптоматику. Ще голковколювання застосовують при порушеннях циклу неспання і сну, когнітивних розладах (проблеми з увагою, погіршенні пам'яті), психологічні проблеми, включно з депресіями, панічні атаки і т.д.

Ще такий вид терапії може виступати допоміжної методикою при хворобах урологічного, гінекологічного та навіть гастроентерологічного характеру, включаючи хронічні запори, холецистити, гастрити.

Перш ніж призначити рефлексотерапію спеціалісти "Доктор Спін" в Києві проводять огляд пацієнта, призначають, якщо потрібно, додаткові лабораторні дослідження або інструментальні тести, включаючи УЗД та МРТ на апараті 1,5 Тесла Philips Intera.

Наші лікарі

Рефлексотерапія | Медичний центр Dr.Spin | Київ